dimanche 20 avril 2014

Triple de photos - pointu




Que trouve-t-on dans sa vie quotidienne qui est pointu ? 

La réponse est probablement beaucoup, de l'enclos à une flèche, un cadran solaire. 



Svaret är troligen mycket, fràn stängslet till en pil, ett solur.



12 commentaires:

  1. Såå snygg triss i svartvitt! Ett sådant stängsel har säkert rivit sönder många pojkbyxor!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Minst sagt, mànga barn som har kommit med trasiga kläder. Tack. :-)

      Supprimer
  2. Réponses
    1. Tack, dina var fina, jag hade ju kunnat använda mina Parisbilder, men jag bor inte längre i Paris. Man finner mycket intressant här i Mauléon trots allt. Mittenbilden har jag använt som bakgrund pà min Blackberry 9900, det blev riktigt snyggt.

      Supprimer
  3. De var fina svart/vita bilder. Ha så trevlig vecka !

    RépondreSupprimer
  4. Väldigt vackra bilder! Så snygga i svartvitt också!
    //Scaniatjejen
    http://www.scaniatjejen.se

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Tack, jag har försökt svara med telefonen tidigare.

      Supprimer